Nasz zespół

Małgorzata Małecka

Małgorzata Małecka / Konsultant Zarządzający
Z wykształcenia psycholog, specjalista ds. zarządzania ludźmi. W marcu 2008 ukończyła studia MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada ponad 22-letnie doświadczenie biznesowe, głównie w działach sprzedaży i HR. Pracowała jako przedstawiciel medyczny, przedstawiciel handlowy , kierownik ds. szkoleń w dużej międzynarodowej firmie oraz manager sprzedaży (w ramach interim management). Przez kilka lat była także niezależnym konsultantem/ trenerem współpracującym z dużymi firmami szkoleniowymi. Robiła wieloetapowe projekty dla organizacji różnej wielkości (od 3 500 osób do kilku osobowych firm).
Jej mocną stroną jest umiejętność patrzenia na organizację z "lotu ptaka", silne nastawienie na praktyczne rozwiązania i proponowanie rozwiązań dających wymierne rezultaty biznesowe.
Specjalizuje się w:

  • reorganizacji struktur firmy, planowaniu i wdrażaniu zmian,
  • audytach organizacyjnych i personalnych,
  • optymalizacji pracy działów handlowych,
  • rekrutacji i selekcji,
  • przygotowaniu i prowadzeniu sesji assesment i developement center,
  • projektowaniu i wdrażanie systemów ocen oraz systemów motywacyjnych,
  • budowaniu wewnętrznych działów szkoleń i rozwoju.

Marta Kucharska

Marta Kucharska / Konsultant
Inżynier Biznesu. Absolwentka Wydziału Mechaniki Precyzyjnej na Politechnice Warszawskiej oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania i Organizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada Dyplom Ministra Skarbu Państwa dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa. Certyfikaty: Certificate, Process Management (BPMN2), TenStep Project Manager Certification TSPM (zgodność z PMI ) - TenStep Academy, Certificate Trainer Project Management (zgodność z PMI) - TenStep Polska Global Partner TenStep Inc.
Doświadczenie zdobywała jako właścicielka warsztatu ślusarskiego oraz na stanowiskach kierownika regionalnego w Levi Strauss Polska, dyrektora handlowego Bertelsmann Media, dyrektora generalnego franszyzy Walt Disney Co., dyrektora zarządzającego i prezesa zarządu SMG/KRC Poland HR i członka zarządu W.Kruk.
Posiada praktyczną znajomość:

  • analizy i modelowania procesów biznesowych,
  • optymalizacji systemów zarządczych,
  • kompleksowej restrukturyzacji firmy,
  • optymalizacji struktury i zasobów,
  • zarządzania sprzedażą B2B i B2C.

Anna Kuziemko

Anna Kuziemko / Konsultant
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Międzynarodowego Marketingu Przemysłowego.
Certyfikowany konsultant EXTENDED DISC. Od początku kariery związana z tematyką zarządzania organizacjami. Pracowała jako konsultant w renomowanych firmach doradczo-szkoleniowych, gdzie współtworzyła miedzy innymi narzędzia do oceny i badania kompetencji pracowniczych.
Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując m.in. jako Konsultant Wiodący House of Skills oraz jako Quality Manager w D+S Europe Polska. Zarządzała strukturami sprzedażowymi w Strzyżowskiej Fabryce Mebli. Od 1996 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowo-doradczych. W ciągu 18 lat doświadczenia pracowała dla wielu firm z różnych sektorów (produkcyjny, telekomunikacyjny, farmaceutyczny, budowlany, finansowy).
Diagnozuje i rozwija kompetencje menedżerskie, doradza w planowaniu rozwoju zawodowego i osobistego.
Prowadzi ocenę kompetencji metodą Assessment / Development Centre oraz informację zwrotną metodą 360 stopni. Prowadzi coaching menedżerski i osobisty.
Specjalizuje sie w projektach z obszaru:

  • assesment i developement center,
  • projektowania i wdrażania systemów ocen,
  • Budowania modeli kompetencyjnych,
  • Informacji zwrotnej 360°,
  • Wdrażania standardów sprzedaży i narzędzi zwiększających efektywność sprzedażową,
  • Wdrażania standardów zarządzania i narzędzi zwiększających efektywność menedżerską,
  • projektów rozwojowych dla kadry zarządzającej.

Agnieszka Barańska/konsultant, coach

Agnieszka Barańska / konsultant, coach
Z wykształcenia manager. Absolwentka programu MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej/ London School of Economics oraz Studiów Doktoranckich Kolegium Gospodarki Światowej SGH (specjalizacja- kultura organizacyjna i tworzenie wiedzy w MŚP). Posiada 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach managerskich w firmach z sektora nieruchomości (8 lat manager w firmie budowlano-deweloperskiej). Od 6 lat zajmuje się kształceniem i rozwojem wyższej kadry managerskiej. Pełniła rolę kierownika merytorycznego programu studiów podyplomowych dla wyższej kadry managerskiej w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, prowadzi warsztaty z zakresu zarządzania w firmach z sektora MŚP oraz dla klientów korporacyjnych. Stale współpracuje z Inicjatywą Firm Rodzinnych. Certyfikowany trener biznesu i coach Noble Manhattan Coaching.

Specjalizuje się w projektach z obszaru:

  • rewitalizacja firmy- nowe strategie, rynki, coaching/mentoring właścicielski
  • zarządzanie przez cele, zmiany kultury organizacyjnej, wspierania procesów uczenia się organizacji (organizacja ucząca się)
  • planowanie i zarządzanie sukcesją, również praca z sukcesorami lub pracownikami firm rodzinnych
  • budowania strategii oraz rozwoju biznesu
  • innowacji w modelach biznesowych
  • budowania zespołu i komunikacji w zespole
  • projektowania strategii marketingowych i new product development (min. w metodologii design thinking)

Tomasz Dziubiński

Tomasz Dziubiński / Konsultant
Trener Biznesu/wykładowca. Absolwent Wydziału Zarządzania AGH, doktorant.
Posiada uprawnienia do pełnienia funkcji członka rad nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa oraz spółkach komercyjnych.
Doświadczenie zdobył jako właściciel firmy szkoleniowej oraz na stanowiskach: kierownika centrum obróbczego PPUH Mystan, specjalisty Departamentu Restrukturyzacji Tauron PE, konsultanta/analityka ZCS Hybner, specjalisty ds. rachunkowości zarządczej i analiz finansowych KPPD sp. zo.o.
Członek rad nadzorczych: Zakładów Metalurgicznych Silesia S.A., Żelatowa S.A., ALTAIR sp. z o.o.
Odbył staże i praktyki w:
Paged Fabryki Mebli sp. z o.o. w Jasienicy.
EXBUD Stolarka Budowlana S.A. w Kielcach.
Centrala Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. w Krakowie.
Posiada praktyczną znajomość:

  • analizy finansowej,
  • kontroli zarządczej i nadzoru właścicielskiego,
  • planowania finansowego i controllingu,
  • budżetowania,
  • planowania strategicznego,
  • wdrażania rachunkowości zarządczej.

Piotr Biernacki

Piotr Biernacki / Konsultant
Absolwent Politechniki Warszawskiej, magister inż. chemik o spec. poligrafia.
Konsultant biznesowy, właściciel MGX Infoservice od roku1993. W latach 1993-2000 - Przedstawiciel Micrografx na centralną i wschodnią Europę (oprogramowanie do modelowania, symulacji i analizy procesów biznesowych)
W latach 2001-2011 partner jednostki biznesowej firmy Corel - iGrafx, a od 2011 po usamodzielnieniu się iGrafx - partner wiodący iGrafx w Polsce (wdrożenia narzędzi do modelowania i symulacji procesów biznesowych, zarządzania dokumentacją procesów, narzędzi klasy BPA i do monitorowania procesów biznesowych). Od 2002 partner wiodący firmy Minitab (narzędzia do statystycznej kontroli procesów). Od 2000 roku wykładowca na Polsko-Japońskiej Szkole Technik Komputerowych - wykłady i ćwiczenia z modelowania symulacji i analizy procesów biznesowych. W latach 2010-2012 wykładowca PWS im JPII (wykłady i ćwiczenia z modelowania symulacji i analizy procesów biznesowych z wykorzystaniem BPMN). Przeprowadził ponad 130 szkoleń otwartych, których uczestnikami były osoby praktycznie ze wszystkich branż (od administracji publicznej poprzez uczelnie, instytucje finansowe, pocztę i firmy kurierskie, firmy branży energetycznej, wydobywczej, produkcyjne i handlowe po portale internetowe, firmy wdrożeniowe i producentów oprogramowania. Liczba godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń - ponad 4000 godzin.